Friday, October 12, 2012

1 Citizen !

Assalamualaikum.. Hai readers!

Alhamdulillah.Hari ini terbinanya satu blog lagi dibawah kelolaan saya.
Terima Kasih kepada program 1 Citizen kerana dari sini saya mendapat ilham untuk terus mengorak langkah dalam bidang berblogging.

Produced for 1CITIZEN



For more information please click here : 1 Citizen

Ok..dah cukup ayat skema..haha.
Best la dapat ikut program 1 Citizen ni..dapat belajar macam-macam pasal internet..
Ada pasal e-Access,e-Literature,e-Rule,e-Safety,e-Interaction&Collaboration,e-Enterprise,e-Care dan e-Accountability!

Belajar pulak dengan miss yang comel..Miss Iman..sebelom ni dia mengajar subjek UBI iaitu english kt kelas kawan-kawan saya..so,saya menumpang sekali kelas diaorang dulu-dulu.. :D

Setakat ni saja entri "ucaptama" saya..insyaAllah see you in next entry!




No comments:

Post a Comment